domingo, 21 de xuño de 2026

Teatro de monicreques: Astérix e Obélix (Proxecto Competencial de 2º ESO)

O alumnado de 2º ESO estivo a preparar na materia de Proxecto Competencial un teatro de monicreques: reconvertiron un fragmento dun dos cómics de Goscinny nun teatro de bonecos que eles mesmos realizaron. Os dous últimos días deste curso representaron a obra para os seus compañeiros. Na seguinte ligazón podedes ver vídeos e imaxes da preparación e posta en escena, que resultou xenial. O equipo de Biblioteca quere felicitar ao alumnado que participou nesta actividade.

FOTOS E VÍDEOS DO TEATRO DE MONICREQUES 

 

Ningún comentario:

Publicar un comentario